poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mój HIT: Bee Natural, 100% Natural, Beeswax Lip Balm, Pomegranate - recenzja.

Witajcie! Dzisiaj kolejna recenzja balsamu do ust (albo jak jest napisane na opakowaniu - pomadki), tym razem mojego ulubionego Bee Natural - granat. Bardzo go lubię i jak tylko mi się skończy, kupuję kolejny ;-)

Bee Natural, 100% Natural, Beeswax Lip Balm, Pomegranate (Granatapfel)
Balsam do ust - granat


Bee Natural to młoda marka, która stawia na naturalne składniki. Balsamy Bee Natural dostępne są w Niemczech, Austrii i Szwajcarii zaś wyprodukowane w USA. Fajnie jakby wprowadzili jakieś kremy lub produkty do oczyszczania skóry :-)

Niestety w drogerii DM i Rossmannie można dostać tylko wersje z granatem. Szkoda, bo chciałabym przetestować wszystkie! :-) KLIK.


Sklad: Cera Alba (wosk pszczeli), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Ricinus Communis Seed Oil (olej rycynowy), Helianthus Annuus Seed Oil, Aroma (olej z nasion słonecznika), Lanolin (emolient), Tocopherol (witamina E), Aloe Barbadensis Leaf Extract (ekstrakt aloe vera), Punica Granatum Extract (ekstrakt z granatowca właściwego), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (olejek z liści rozmarynu), Cinnamal (komponent zapachowy), Limonene (komponent zapachowy), Linalool (komponent zapachowy)

Co tu dużo pisać... Skład jest genialny! :-) Idealny dla dziewczyn, które stosują pomadki na rzęsy i brwi.


Pierwszym plusem będzie śmiesznie niska cena: 1,95 € czyli około 8 zł. To na prawdę nie wiele za tak świetny produkt, który jest wydajny. Sztyft ma ładne opakowanie a wygodne zamknięcie nie urabia się. Zapach jest delikatny, łagodny. Jeśli przez przypadek go zjemy to nic nam nie będzie, ponieważ prawie w ogóle go nie czuć. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ 24/24 mam na ustach jakaś pomadkę/balsam i jakby był nie dobry, wyrzuciłabym go od razu do kosza :-D

Pomadka jest bezbarwna. Nie klei się i nie jest tępa, przez co łatwo się rozsmarowuje na ustach. Idealna dla mężczyzn i dzieci. Jeśli chodzi o nawilżenie, to sprawdza się w 100%. Do tego długo utrzymuje się na ustach.


Co o nim sadzicie? Mieliście już ten balsam? :-)

7 komentarzy:

  1. Super,ze o nim piszesz
    Ja chetnie przetestuje na moich suchych ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale szukam aktualnie czegoś do ust...szkoda, że to masełko jest u nas niedostępne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przypadł do gustu :) Jak będę miała możliwość to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym balsamem, ani w ogóle z tą firmą. Chętnie bym wypróbowała, ale na razie muszę skończyć bardzo wydajny Carmex :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go i muszę przyznać,że widzę go pierwszy raz . Ciekawy produkt ; )) . Zapraszam Cię do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalona jestes z pomadkami :) same cudenka! :) Kochana napisz nam jak dbaszo paznokcie... masz takie sliczne i dluuugie :) Jestem fanka Twoich pazurkow :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter