piątek, 4 marca 2016

Moja wishlista :-)

Witajcie! Dzisiaj pokażę Wam moją wishliste :-) Są to rzeczy, które w chwili obecnej byłyby mi najbardziej potrzebne lub po prostu by mi się przydały. Zobaczymy, jak szybko mi się te zachcianki spełnią ^^


Edit:
Fajką () oznaczyłam te zachcianki, które się spełniły :-)



1. Makijaż permanentny. Chodzi już za mną jakieś kilka lat... Mam dość codziennego malowania brwi i henny, która u mnie i tak mało co daje, ponieważ mam mało włosków :-( Ostatnio głośno też o microbladingu, lecz niestety nie jest on taki fajny jak go wychwalają i po przeczytaniu pewnego artykułu zostanę przy makijażu permanentnym. Cena w studiu którym sobie upatrzyłam to ponad 400€... Tak wiec nie pozostaje mi nic innego, jak dalej zbierać $.


źródło: deavita.com



2. Huawei Shotx. Mój obecny telefon LGG2 zaczyna szwankować, do tego rozbity wyświetlacz strasznie mi przeszkadza, bo górny, lewy róg nie działa i często się zacina. Huawei można dostać w chwili obecnej już za 299€ i ta opcja z aparatem jest według mnie mega :-) W końcu selfie w dobrej jakości! :-D


źródło: mobiflip.de



3. Buty. Która z nas ich nie kocha? ;-) Ostatnio mam bzika na punkcie białych butów i chętnie przygarnęłabym też złotą parę, bo nigdy jeszcze tego koloru nie miałam. Na lato przydałyby się też jakieś na lekkim obcasie i baleriny.


źródło: zalando.de



4. Ciuchy. Od bielizny po swetry, spodnie i ubrania sportowe na siłkę. Nie pamiętam, kiedy ostatnio coś kupowałam...

źródło: tumblr.com & hercampus.com



5. Szminka. Jakaś porządna szminka w kolorze jak na zdjęciu poniżej. Może polecicie jakąś?





6. Podkład naturalny. Minerały odstawiłam całkowicie a mój podkład z Revlonu się kończy i chciałabym coś naturalnego. Tutaj też będę wdzięczna za propozycje, jeśli znacie jakieś dobrej jakości produkty.




7. Mała torebka na ramię. Mam już jedną, dużą i pojemną a teraz przydałaby się mniejsza. Najlepiej w jakimś jasnym, bezowym kolorze :-)

źródło: zalando.de



8. Perfuma Escada, Aqua Del Sol. Najlepiej 100ml :-D Ona jest po prostu piękna! Uwielbiam wszystkie letnie limitówki tej marki <3


źródło: fimgs.net



9. Tatuaż. Nie jeden, nie dwa a klika, kilkanaście :-D




A Wy, potraficie wymienić tylko jedną, Waszą najbardziej pożądaną rzecz? :-)

Ps. Jutro wizyta u fryzjera. Zmiana kształtu z V na U i sombre! Trzymajcie kciuki, żeby jakoś to wyszło :-D

27 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy ;) Szminka wymiata :D Nie mogę się doczekać zdjęcia nowej fryzury ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Superstary bym z chęcią przyjęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor szminki jest genialny, bardzo mi sie podoba, myśle, ze większość kobiet robiąc taka listę zawarłoby więcej niż jeden produkt, ja rownież :)

    Pozdrawiam http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety mam wiele rzeczy, które chciałabym kupić i nie potrafię ograniczyć się tylko do jednej :/
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż pernamentny to wygoda, tylko trzeba trafić na kogoś, kto faktycznie się na tym zna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio polubiłam Astor skin match fusion :)w odcieniu 300 beige :) niedawno wykończyłam stary nowy czeka na wielkie otwarcie, obecnie używam z Bell cc cream make-up 04 toffie hypoallergenic jest całkiem fajny tylko że niby ma być kryjący a raczej wyrównuje koloryt skóry i niby jest to ciemny podkład a na mojej buźce go nie znać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o pomadki ja chwalę sobie Inglota, mają szeroką paletę to coś w podobnym kolorze znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ciuchy to każda z nas potrzebuje ;) Też bym nie pogardziła białymi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Któraś z tych torebek przydałaby mi się ;-) czekam z niecierpliwością na zdj fryzurki ;-)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może spróbuj teraz healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka szmina *_* i buty też są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny blog, przyjemny dla oka, ale również przyjemnie się czyta :) jeśli chodzi o makijaż permanentny...niby ładnie, ale jak oglądałam zdjęcia na jakims fanpejdżu, gdzie zdj było robione centralnie po zrobieniu zabiegu - nie wyglądało to zbyt korzystnie i zniechęciło mnie to do siebie. Perfumy piękne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam próbkę podkładu Dr Hauschka i polecam.
    Bardzo naturalnie wygląda i dobrze się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, te złote butki są przepiękne!!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty są świetne!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne torebeczki;) I koniecznie pochwal się nową fryzurką;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też się bardzo podoba microblending, dlatego chciałabym wiedzieć co takiego przeczytałaś na jego temat?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy zestaw ubrań też bym przygarnęła, ale najpierw muszę zrobić porządki w szafie :) Nad podkładem też się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łuhu, długa ta wishlist :D Mam nadzieję, że większość uda Ci się zrealizować :* Mogę Ci podpowiedzieć, że taką bordową szminkę kupiłam ostatnio w Avon i jest idealna dla mnie <3 Tylko, że trzeba mieć piękne pełne usta do niej, żeby ładnie wyglądała, bo niestety moje są małe z natury i optycznie robią się jeszcze mniejsze :( Miłego dnia! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w realizacji wishlisty :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam detoks od kupowania :-D bluzę z Nike mam, nie różową lecz szarą. Jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż permanentny daje świetne efekty, tez bym chciała kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej twoja lista, nie licząc tatuażu, zgadza się z moją :D torebki jeszcze z Guess. .marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa lista :) potrzebuję torebki, praktycznej, lekkiej i dużej, takiej na uczelnie i aktualnie ona jest na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter