środa, 7 maja 2014

Kwietniowe zużycia.

Witajcie! Dzisiaj krótko i na temat, czyli zużycia w kwietniu :-) Nie ma tego dużo, ale jak to już u mnie bywa, denkowanie produktów idzie mi zazwyczaj wolno.


1. Cien Men, Rasier Gel Sensitive. Zel do golenia z Lidla. Tani i dobry. Zdecydowanie lepszy niż nie jeden żel czy pianka dla pań. Niestety zapach mógłby być mniej intensywny. Niedługo napiszę o nim więcej.

2. Facelle Intim, Waschlotion. Ogólnie fajny produkt, ale nie podoba mi się gęsta konsystencja i zdecydowanie wolę płyn z DM - Jessa. Recenzja tutaj.

3. Barwa Ziołowa, Szampon Skrzyp Polny, do włosów wypadajacych. Moj ulubiony szampon do oczyszczania włosów. Recenzja tutaj.

4. Alverde, Deuchtigkeits-Haarkur, Aloe Vera Hibiskus. Bardzo fajna maska, do której na pewno kiedyś wrócę. Recenzja tutaj.

Mieliście już któryś produkt? :-)

12 komentarzy:

  1. nic z tego nie używałam, a do higieny intymnej używam piankę z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym żelem do golenia to dobry trick -> kupuje facet a używają wszyscy domownicy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu nie ma żadnego faceta :-D Stety ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów. Chętnie wypróbowałabym szampon :).

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sobie coraz to dopisuje do listy zakupow rozne rzeczy :) Teraz dolacza maska alverde :) o. Nie przejmuj sie mi zuzycia tez ida jak krew z nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę się zaopatrzyć w maską Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że chociaż coś zużyłaś ;) Nie mam nic z tych produktów .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za facelle jakoś nie przepadam specjalnie, zdecydowanie wolę Lactacyd...moim zdaniem ma o wiele lepsze działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych produktów jeszcze nie miałam ;D

    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kilku miesięcy używam żelu Facelle i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter