wtorek, 1 kwietnia 2014

Aktualizacja włosów - marzec.

W tym miesiącu nie będzie porównania dwóch zdjęć jak zawsze, tylko pokażę Wam kilka zdjęć, jak prezentowały się moje włosy w marcu. Musze przyznać, że całkiem sporo mi urosły z czego się bardzo ciesze i mam nadzieję, że tak zostanie. Coraz częściej zastanawiam się też nad wizytą u fryzjera.


Do połowy marca łykałam Revalid, olejowalam włosy (olejem Khadi) 1-2 razy w tygodniu i po każdym myciu nakładałam albo maskę, albo odżywkę. Więcej nic.


Ostatnio coraz rzadziej olejuje włosy. Powodem jest lenistwo, brak czasu lub 'przyklap' jaki ono powoduje. Pomimo dokładnego mycia, nakładania odżywki/maski, zawsze coś tam zostanie na włosach a nie dość, że moje włosy są cienkie i proste, to wtedy już całkowicie wyglądam nieciekawie. Ehhh... Ostatnio strasznie mnie one denerwują i oddałabym wszystko, żeby mieć choć trochę falowane włosy :-(


Do napisania!

6 komentarzy:

  1. ja zawsze marzyłam o lokach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :) Nigdy nie miałam ombre ale nadal się nad nim zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby moje włosy chciały tak szybko rosnąć :((

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak ombre, rowniez sie zdecydowalam jakis czas temu i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter