poniedziałek, 3 marca 2014

Próbki podkładów Meow Cosmetics.

Witajcie!



Dzisiaj w końcu przyszły do mnie próbki podkładów mineralnych Meow Cosmetics. Jeśli kogoś interesuje czas w jakim do mnie dotarły (Niemcy przy granicy z NL) to:
Zamówiłam: 11 lutego
Wysłali: 17 lutego
Dotarły do mnie: 3 marca



W sumie zamówiłam 19 próbek podkładów i 1 bronzera. Dwie próbki cieni do oczu dostałam gratis :-) Miałam ogromny dylemat co wybrać, bo wybór jest na prawdę baaaaardzo duży...

TUTAJ możecie zobaczyć odcienie itd.

Probka kosztuje 1 $ i zamknięta jest w foliowym woreczku. Podkładu jest tam niestety niewiele i starczy na 2-3 użycia (jeśli chodzi o mnie). Zamawiając same próbki, zapłacimy 8,45 $ za przesyłkę. Jeśli natomiast kupujemy pędzle lub pełne opakowania, wtedy opłata wynosi 10,95 $.


Podsumowując... Za 20 próbek + przesyłkę zapłaciłam PayPal'em 28,95 $ czyli 21,85 € (około 92 zł). Uważam, ze jest to całkiem sporo... ;-) No ale bez sensu byłoby zamawianie pełnego opakowania w ciemno. Zdążyłam przetestować kilka podkładów i niestety żaden nie pasuje. Albo za jasny, albo zły odcień. Bronzer również się nie nadaje. Jak już wcześniej pisałam, dostałam dwie próbki cieni do oczu gratis. Jestem na prawdę pod wrażeniem, bo są świetnie napigmentowane!

Wydawało mi się, że jestem raczej blada a tu taka niespodzianka... :-D Obawiam się, że będę musiała zamawiać jeszcze raz, ale ciemniejsze :-D

Jeśli coś mi zostanie, to postaram się robić zdjęcia. Moze komuś się przydadzą ^^





Mieliście już kiedyś coś z Meow Cosmetics? A może planujecie? :-)

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie mialam, ale za to mialam wielkie zawsze problemy z dobraniem podkladu. Tak wiec uwazam, ze pomimo w przeliczeniu to sporo kasy, to jednak warto niz wywalic na calosc. Teraz tez wiesz, ze "cale szczescie ze nie kupilam regularnego opakowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda jednak, że żaden podkład Ci nie pod pasował,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn, z tych co zdążyłam przetestować żaden ;-) Jest jeszcze nadzieja w pozostałych :-D

      Usuń
    2. Chyba że tak ;) więc mam nadzieję że któryś podpasuje Ci idealnie ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. W sumie z tego wszystkiego widzę, że dobre są cienie. Podkłady chętnie bym przetestowała ale zdecydowanie za drogie :/

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego wszystkiego chyba tylko cienie Ci się udały. Szkoda, że z próbkami nie wyszło. Chętnie bym wypróbowała, ale są zdecydowanie za drogie :/

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo ile próbek:) jak kiedyś chciałam spróbować minerałów też zamawiałam próbki, raz żeby dobrać kolor (co mi się ostatecznie nie udało), dwa żeby zobaczyć jak się prezentują na mojej twarzy...to jest bardzo fajna opcja dla osób, które nie miały wcześniej do czynienia z tego typu produktami, można wybadać grunt zanim kupi się pełnowymiarowe i pełnowartościowe opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no trochę tego sobie wybrałaś :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naliczyłam ostatnio u siebie 5 podkładów drogeryjnych, ale chcę już przejść na podkłady mineralne. Czeka mnie wielkie testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę taką firmę, ale nazwa jej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając moja cerę, na pewno by mnie uczuliło, jak ostatnio wszystko. Nawet najzwyklejszy krem Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostaję uczulenia na większość takich kosmetyków, więc raczej nie skorzystam ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno poznałam Meow Cosmetics i tak mnie kuszą ich cuda, ze heeej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale czekam na twoją opinię i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :)). Z egzaminami miałam mega stresa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, tak jak i podkładów mineralnych - jeszcze nigdy nie posiadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tej firmie :) Ale to pewnie dlatego, że niespecjalnie interesowałam się do tej pory kosmetykami mineralnymi :) No i przerażałoby mnie kolejne dobieranie koloru podkładu, dopiero niedawno znalazłam kolor idealny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam próbek Amilie (2.5 grama starczyło mi na testowanie przez 1,5 tygodnia), ale zanim kupię pełnowymiarowe opakowanie wolę jeszcze przetestować inne minerały: teraz padło na MEOW i przyznam szczerze że wybór kolorów mnie przytłoczył... Zamierzałam zamawiać kolory 1 - Very Light, ale wszędzie teraz czytam że jest on prawie biały... Mam rudo-blond włosy, cerę bardzo jasną, ale z piegami, przez co jej kolor określiłabym na dość jasny, lecz ciepło-brzoskwiniowy. Jednak AŻ biała to ja nie jestem :) Zastanawiam się teraz nad kolorem 2 - Light. Niestety nie mogę zamówić 20 próbek, chcę zamówić maksymalnie 7 (3,70 zł jedna na allgr) i od paru dni siedzę i nie mogę się zdecydować :) Czyli mówisz, że 1 - Very Light i 2 - Light są NAPRAWDĘ mocno jasne...? Ale 3 - Medium to chyba byłoby już ZA ciemne... Eh nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter