wtorek, 11 lutego 2014

Koncert Miss May I, Battlecross i Trivium w Essigfabrik, Köln.

Hej! 9 lutego (w niedziele) byłam na koncercie Miss May I, Battlecross i Trivium w Köln. Oczywiście najbardziej zależało mi na Miss May I bo w sumie tylko dla nich tam pojechałam :-) Gig był GENIALNY! Nie żałuję wydanych pieniędzy i jakbym mogla, znowu bym tam pojechała!

Razem z siostrą i kolegą staliśmy pod sceną i wszystko dobrze widzieliśmy :-) Zatyczki do uszu się przydały, ponieważ pomimo zatyczek, dalej było głośno, więc podziwiam ludzi, którzy ich nie potrzebowali. Moim zdaniem, to żadna przyjemność stać pod głośnikami i głuchnąć :-D

Miss May I



Kolejność w jakiej zagrali:

Battlecross wystąpili pierwsi :-) Byli genialni! A pan na zdjęciu po lewej przesympatyczny! Grając na gitarze cały czas się uśmiechał i strzelał śmieszne miny :-D Wokalista zaś ma świetny głos. Zaluje, że nie zrobiłam sobie z nimi zdjęcia bo miałam okazje :-( No cóż, może innym razem :-)

źródło: battlecrossmetal.com

Poniżej możecie zobaczyć jak zagrali:


Drugim zespołem był Miss May I <3 Coz za emocje, móc posłuchać ich na żywo! Niestety nikt nie wrzucił jeszcze filmików z ich występu na YT a moje niestety są złej jakości.

źródło: facebook.com/MissMayIMusic



Po ich występie poszliśmy pod stoisko z koszulkami, gdzie miał przyjść wokalista na zdjęcia i autografy.
Dostałam autograf na bilecie i zrobiliśmy sobie z siostrą z nim zdjęcie :-) Szkoda, że nie było reszty zespołu.
Niestety strasznie żałuję, że zdjęcie robił nam kolega swoim telefonem, bo jakość jest okropna... :-( Do tego wolałam foto bez mojej siostry, ale czasu nie cofnę. Mam nadzieję, że do kolejnego razu kupię sobie w końcu lustrzankę i wtedy problem zlej jakości zdjęć zniknie :-D

 

 

Levi Benton *-*
( Ja to ta po lewej :-D )

 
Ostatnim zespołem był Trivium. Chyba 90% obecnych była tam tylko dla nich, w końcu to był 'główny' zespół ;-) Ja stałam na samym końcu pod stoiskiem z koszulkami i w sumie mało co widziałam :-D No ale co tak co, ale zagrali na prawdę bardzo dobrze.

źródło: facebook.com/TriviumOfficial

To by było na tyle :-) Do napisania! :-)

4 komentarze:

  1. Widzę, że się dobrze bawiłaś :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę tylko pozazdrościć obecności na takim koncercie. :D Zwłaszcza, że grał Trivium... pełne zazdro z mojej strony. xD Bo pozostałych dwóch zespołów nie kojarzę za bardzo... xD

    No i w końcu post pod którym mogę pisać śmiało bez krępacji... xD Pozdrawiam, trzymaj się ciepło. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam posłuchać piosenek dwóch pozostałych zespołów :-)
      Teraz po fakcie żałuję, ze tak mało zdjęć robiłam :-D No ale tak to już jest... Wtedy człowiek nie myśli XD hehe :-)

      Ja również pozdrawiam :*

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter