sobota, 22 czerwca 2013

Podkłady mineralne Annabelle Minerals.

Cześć! :-)

Dzisiaj chciałam napisać parę słów o podkładach mineralnych Annabelle Minerals. Jakiś czas temu zamówiłam na ich stronie 6 próbek + jedną dostałam gratis. Nigdy wcześniej nie używałam podkładów mineralnych i troszkę się obawiałam, że nie będę się potrafiła nimi malować lub po prostu jakość będzie nie najlepsza. Skusiły mnie pozytywne opinie i opis na stronie producenta ;-)

TUTAJ możecie co nieco o nich poczytać.


Muszę przyznać, że mój aparat w telefonie podołał i zdjęcia wyszły całkiem nieźle :-D


Podkład znajduje się w plastikowym, zakręcanych słoiczku. Bardzo wygodne opakowanie. Nie ma możliwości aby się sam otworzył i się nam wysypał.


Pojemność: 1g i wbrew pozorom, podkład jest bardzo wydajny! Za jedną próbkę płacimy 7,50 zł (ja płaciłam w euro - 1,77). Wybór jest bardzo duży, od jasnych odcieni do ciemnych. Ogromny plus :-) Ja mam wszystkie najjaśniejsze, ponieważ straszny bladzior ze mnie :-D


Korektor "Light":

 

O korektorze napiszę najmniej, ponieważ go nie używam. Po kilku próbach (na sucho i na mokro) stwierdziłam, że podkreśla skórki, nie pasuje do mojej cery i marnie tuszuje niedoskonałości. Może kiedyś znowu spróbuję, ale wolę użyć sam podkład a efekt będzie jeszcze lepszy. Jak na razie leży sobie nieużywany gdzieś na półce. Chętnie bym go komuś oddała, ale niestety nie mam komu.



Podkład "Natural Fairest" oraz "Golden Fairest":


Kryć kryją, ale delikatnie. Jeśli ktoś potrzebuje silniejszego krycia, możliwe, że się nie sprawdzą. Moja siostra ma problemy z naczynkami i efekt był średni.



Podkład rozświetlający "Beige Medium" oraz "Natural Fairest":


Ten po lewej stronie dostałam za darmo i używam go jako bronzer na policzki ;-) Bardzo go lubię!
Jak widać na poniższym zdjęciu, obydwa podkłady mają małe drobinki, które bardzo się mienią w słońcu. Na twarzy tego tak nie widać.


Podkład matujący "Beige Fairest" oraz "Natural Fairest":


"Natural Fairest" najbardziej pasuje do mojej cery :-) Nie robi efektu maski i wygląda bardzo naturalnie.


Podsumowując... Fajny podkład, który wyrównuje koloryt skóry. Na tym zależy mi najbardziej, ponieważ mam dużo przebarwień :-( Na twarzy utrzymuje się prawie cały dzień. Nie podrażnia, nie zapycha, nie uczula. Pod podkład stosuję krem nawilżający, ale niekiedy zdarza się, że podkład podkreśli mi skórki :-/ (mam suchą cerę). Pomimo tego, bardzo go polubiłam ;-) Metoda "na mokro" się u mnie nie sprawdza.

A tutaj efekty ;-) Podkład wyrównał koloryt i ukrył drobne przebarwienia. Więcej mi nie trzeba :-)
Na twarzy mam: podkład matujący "Natural Fairest" oraz na policzkach podkład rozświetlający "Beige Medium".


Moje zamówienie, które przyszło do mnie dzisiaj :-) Wybrałam 10g, ponieważ bardziej się opłaca i starczy mi na dłużej. Zapłaciłam 11,79 euro (50 zł). Zdecydowanie bardziej wolę robić zakupy w euro (mniejsze cyferki) :-D




W prezencie dostałam dwie próbki !!! :-) Róż "Romantic" oraz podkład matujący "Natural Light". Jeszcze ich nie testowałam na twarzy ;-)


No! To teraz jestem zaopatrzona w podkłady do końca roku :-D


Taki "natural", że prawie w ogóle go nie widać na zdjęciu :-D Niestety domyślam się, że będzie dla mnie za ciemny.


Zastanawiam się, czy istnieje podkład idealny? Taki co nie będzie widoczny na twarzy "pod słońce" czy jak ktoś będzie obserwował nas z bliska? :-D Ja jeszcze na taki nie trafiłam i nie wiem czy kiedykolwiek trafię :-D A Wy kobietki, macie swoich ulubieńców? Chętnie poczytam :-)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam podkład z Annabelle. :) Mój jest już na wykończeniu i teraz częściej sięgam po Amilie - też mineralny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie dawno je zamówilam, czekam na przesyłkę ;)). Ciekawa jestem jak będą wyglądać na mojej cerze ;))
    Zapraszam do siebie, abc-kobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetny efekt uzyskałaś :)
    Moje buzia nie zaznała jeszcze mineralnych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten podkład niestety nie podszedł. Z kolorem trafiłam idealnie ale nie wygląda na mojej skórze rewelacyjnie i bardzo szybko zaczynam się błyszczeć. Najgorsze, że nie stapia się ze skórą i po kilku godzinach łatwo go zetrzeć..ehh a taką miałam nadzieję, że uda mi się przerzucić na minerały. Widocznie nie każdemu są pisane;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyki mineralne niestety zawsze mi się rozsypują :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu czję się na kosmetyki mieneralne właśnie tej firmy. hChyba skuszę się na jakiś podkład, skoro te próbki są takie wydajne :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter