środa, 22 maja 2013

Nowa dostawa, czyli zakupy w PL :-)

Witam po tygodniowej przerwie :-)
Jak ja się cieszę, że jestem już w domu... Najważniejsze, że dowód wymieniony i nowe produkty do włosów i nie tylko pokupione ;-D

Do Polski jechałam busem na 9 osób. Sporo miejsca, siedzenia wygodne, mały telewizor, więc nie narzekam. Najgorsze były wolno mijające godziny. 20 godzin do Polski a do Niemiec 19...
Nocowałam u babci i już po pierwszym dniu chciałam wracać! W dodatku te komentarze na temat mojej szczupłej figury i kolczyków... Strasznie to przykre :-( Przez 5 lat jak już jestem w DE nie usłyszałam tylu negatywnych komentarzy na temat mojej wagi co w PL przez tydzień... Strasznie mnie takie coś denerwuje i moje odpowiedzi w sumie również nie należały do najgrzeczniejszych, ale jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie ;-) No cóż... Szybko tam na pewno nie wrócę.

Dobra, nie zanudzam ^^ Wstawiam moje nowe nabytki *___*


Większość zakupów robiłam na DOZie a resztę w drogeriach :-)



Ziaja, szampon intensywne nawilżenie do włosów suchych - 6.89 zł
Barwa Ziołowa, szampon, skrzyp polny - 3.79 zł


Farmona Jantar, odżywka do włosów z bursztynem - 11.65 zł
Hegron, Odżywka do włosów do spłukiwania - 8,50 zł
Mrs. Potter's, Ekspersowa odżywka bez spłukiwania - 8,50 zł
Green Pharmacy, Balsam do włosów suchych i zniszczonych - 4,99 zł
Anna, Odżywka pokrzywowa do włosów - 9.79 zł

 

Biovax, Maseczka intensywnie regenerująca do włosów suchych i zniszczonych - 18.99 zł
Barwa, woda brzozowa w mgiełce - 5.69 zł

Płynów do higieny intymnej jest w Polsce duży wybór a u mnie tylko dwa lub trzy rodzaje -.-


Ziaja Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej - 7,99 zł
Herbal Care, Kremowa emulsja do higieny intymnej - 7,90 zł


Olejek pichtowy - 16.59 zł
Olej z korzenia łopianu z ziołami - 28.89 zł
Olej rycynowy - 1.99 zł

Przy pomocy strzykawki będę nakładać odżywki / wcierki na skórę głowy.


Calcium pantothenicum - 7.49 zł
Strzykawka - 0.19 zł


Glinka czerwona, maseczka - 2.79 zł
Glinka zielona, maseczka - 2.69 zł


Witaminuma E - 7.89 zł
CHI Silk Infusion, odżywczy jedwab do włosów - 3,99 zł
Gliceryna - 1.99 zł


Sok z aloesu - 19.69 zł
Sok z czarnej rzepy - 27.59 zł


W końcu mam własne nożyczki do włosów :-) Teraz będę mogła podcinać końcówki w domu! Pierwsza próba już za mną... :-)


Henbor Light 750, Nożyczki fryzjerskie - 35 zł

 

Odżywka do paznokci - 11 zł
Zmywacz do paznokci - ponad 7 zł

 

Herbata z Herbapolu kosztowała 4,90 zł a ta ApteoNatura około 3 zł.

Dzisiaj przyszły mi też dwa zestawy, które wygrałam na stronie DM (Niemiecka drogeria) :-)


Pomadka, krem do rąk, krem do stóp, mleczko do ciała.
Taką samą pomadkę kupiłam sobie wcześniej i mam ją do tej pory. Bardzo fajna :-) Krem do rąk i mleczko testowałam już wcześniej (od mojej siostry) i również byłam zadowolona.


Krem BB, serum na końcówki, szampon, farba do włosów.
Farbę oddałam mamie a resztę będę testować ;-)

Muszę też się pochwalić, że po raz kolejny wygrałam na fejsbukowej stronie Rossmanna kupon do testowania produktu. W tym tygodniu lakier do paznokci.
Ja to mam szczęście... ;-) Zobaczymy tylko, czy w tym tygodniu wybiorę się do Rossmanna. W przeciwnym wypadku lakier przepadnie :-(






A Wy? Robiłyście ostatnio jakiś włosowe (i nie tylko) zakupy? :-)

11 komentarzy:

  1. o rany i taka obładowana zakupami wracałaś do Niemiec? ;) czekam na recenzje szczególnie tych włosowych kosmetyków :)

    miałam kiedyś ten olej z korzenia łopianu. olejowałam nim włosy i skórę głowy ale tak okazyjnie bo nie miałam wtedy pojęcia o olejowaniu xD no i nakładałam go tyle że aż spływał po szyi i czole ;) chętnie bym się dowiedziała jak działa przy normalnym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Kupiłabym jeszcze więcej, ale niestety i tak wydałam za dużo pieniędzy na te zakupy :-(

      U mnie na pierwszy ogień idzie Jantar :-) Najchętniej przetestowałabym wszystkie produkty, ale wolę poklei bo co za dużo to niezdrowo :-)

      Usuń
  2. Ojejej, ile zakupów. W tym wiele rzeczy które tak dobrze znam :)
    I w ogóle.. no gratuluję wygranej, jak widzę oba zestawy są bardzo "bogate"!

    A skrzyp zamierzasz pić? Jak tak to bądź ostrożna, bo ja kiedyś przesadziłam i miałam problemy ze zdrowiem. Teraz każdego ostrzegam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Tak, zamierzam go pić. Po 3 tyg. zrobię tygodniową lub dłuższą przerwę, żebym i ja nie przesadziła :-)

      Usuń
  3. Ale mega zakupy!Ja w ciągu roku tyle chyba nie kupuję heh ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ten zapas starczy mi na bardzo długo :-) Oby! :-)
    Ja również pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem przy Twoim kształcie ust, ten kolczyk wygląda genialnie! Nie znają się;P
    I najważnieszje, że Ty się dobrze ze sobą czujesz!
    Co do zakupów to powiem tylko - WOW:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo tego ;) same cudowności .

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, że były zakupy, dziś zamierzam dodać nowości na bloga, więc jeśli chcesz, to zapraszam do przeczytania :)

    skąd taki tani jedwab? ;o

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter