środa, 1 maja 2013

Dziecięce żele do mycia od BabyLove & HiPP.

Dzisiaj recenzja dwóch żeli do mycia ciała i włosów

HiPP, Waschgel Sensitiv für Haut & Haar
&
Babylove, Mildes Waschgel Kopf bis Fuß

 

HiPP, Waschgel Sensitiv für Haut & Haar


Opakowanie: Typowo "dziecięce", przyjemne dla oka. Z uroczym drzewkiem i zielonym dozownikiem :-)
Cena: 2,65 euro (około 11 zł) / 400 ml
Opis produktu: HiPP Waschgel oczyszcza delikatne włosy i skórę dziecka, pozostawiając ją gładką w dotyku. Idealny dla całej rodziny. Dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą i skłonną do wyprysków:
- bez olejków mineralnych, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii,
- bez olejków eterycznych,
- bez barwników,
- bez konserwantów,
- bez mydła,
- bez PEG - emulgatorów,
- bez parabenów.
Łagodny dla oczu. Testowany dermatologicznie.
Skład: Aqua, Hydrogenated Starch Hydrolysate (ochrania skórę przed zmarznięciem i wysuszeniem), Sodium Cocoamphoacetate (Bardzo łagodna dla skóry substancja myjąca i pianotwórcza), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca i pianotwórcza), Lauryl Glucoside (substancja myjąca), Sodium Chloride (substancja zagęszczająca), Lactic Acid (ma działanie złuszczające, przeciwstarzeniowe i nawilżające), Glycerin (substancja nawilżająca), Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract (ekstrakt ze słodkich migdałów), Parfum, Coco-Glucoside (substancja myjąca), Glyceryl Oleate (substancja renatłuszczająca), Zinc Sulfate, Glyceryl Caprylate (substancja zwilżająca i renatłuszczająca), Hydrogenated Palm Glycerides Citrate (uwodornione glicerydy oleju palmowego), Tocopherol (witamina E), Citric Acid (substancja pochodzenia roślinnego, konserwant, regulator kwasowości).
Moja opinia: Super produkt, który można używać do ciała jak i do włosów. U mnie idealnie sprawdza się jako szampon (troszkę plącze, podobnie jak ten z babylove). Dobrze oczyszcza, fajnie się pieni i obłędnie pachnie! Uwielbiam zapach dziecięcych żeli do mycia :-) Nie wysusza i nie podrażnia. Skład ma również dobry, więc nie pozostaje mi nic innego, jak go wam polecić :-)

Babylove, Mildes Waschgel Kopf bis Fuß


Produkty Babylove można kupić tylko w drogerii DM.
Opakowanie: Niebieskie, ze zdjęciem dziecka. Opakowanie HiPP'a o wiele bardziej mi się podoba.
Cena: Nie pamiętam już dokładnie, ale +/- 2,70 euro (około 12 zł) / 500 ml
Opis produktu: Żel do mycia Kopf bis Fuß, łagodnie oczyszcza wymagającą skórę dziecka oraz jego delikatne włosy - nie zawiera mydła. Idealny do codziennego użytku również przez dorosłych. 
- Ekstrakt z rumianku uspokaja skórę, zapobiega i leczy stan zapalny.
- Pantenol skutecznie chroni skórę, włosy i skórę głowy przed wysuszeniem.
- Proteiny z kiełków pszenicy pielęgnują skórę i włosy.
Skład: AQUA, LAURYL GLUCOSIDE (substancja myjąca), COCAMIDOPROPYL BETAINE (substancja myjąca i pianotwórcza), SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM COCO-GLUCOSIDE TARTRATE, COCO-GLUCOSIDE (substancja myjąca), SODIUM CITRATE (regulator pH), PANTHENOL (substancja nawilżająca, działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka), HYDROLYZED WHEAT PROTEIN (nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek), CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT (ekstrakt rumiankowy), GLYCERYL CAPRYLATE (substancja nawilżająca), GLYCERYL OLEATE (substancja nawilżająca), CITRIC ACID (substancja pochodzenia roślinnego, konserwant, regulator kwasowości), PARFUM.
Moja opinia: Tani, duży i wydajny. Wcześniej używałam go jako szampon, ale obecnie służy mi jako żel pod prysznic ;-) Dobrze się pieni i pachnie podobnie jak ten z HiPP'a ;-) Nie wysusza i nie podrażnia. Jestem zadowolona z tego produktu. Na prawdę opłaca się go kupić.

Analizowanie składów jeszcze średnio mi wychodzi (jak nie źle :-D ) więc proszę o wyrozumiałość bo cały czas się uczę :-) Jak zobaczycie jakieś błędy, napiszcie mi o tym w komentarzu :-)
Tutaj małe porównanie:


Żel BabyLove jest gęstszy i  ma żółtawy kolor, natomiast żel z HiPP'a jest bardziej przeźroczysty.

A Wy? Mieliście już któryś z tych produktów? Który Wam się bardziej podoba?

A na koniec pokaże Wam moje małe zakupy z wczoraj. Głównym celem były baleriny, ale jak to już na zakupach bywa... na jednej rzeczy się nie skończy :-)
Buty miały być zwykłe, czarne, bez żadnych pierdół... Niestety albo takich nie było, albo jak już takowe znalazłam, to nie było mojego rozmiaru! :-( Tak czy siak, jestem zadowolona z mojego wyboru.
Buty kupiłam w Deichmann'ie i zapłaciłam 20 €. Kolejnym zakupem była zielona bluzka ( H&M, 3 € ) na lato lub po prostu "podomka". Wydaje się troszkę za duża, ale to jest rozmiar XS... :-D Zauważyłam, że ostatnio w sklepach większość ciuchów jest taka "zwiewna, wisząca", nawet w najmniejszym rozmiarze... Nie wiem co to za moda :-D


Parę produktów z drogerii :-)


(1 € ~ 4 zł)
Das Gesunde Plus, Brennnesseltee - 0,70 €
Herbata z pokrzywy 

BabyDream für Mama, Brustwarzensalbe - 1,69
Maść do brodawek

Alterra, Reinigungsmilch, Sehr Empfindliche Haut - (po przecenie) 1,95 €
Mleczko oczyszczające do bardzo wrażliwej skóry

Isana, Birkenhaarwasser - 1,79
Woda brzozowa z prowitaminą B5

No i na koniec moje próbki, które zaczęłam już testować :-) Jak na razie mam moich dwóch faworytów, ale wszystko się może jeszcze zmienić :-D


Do napisania! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter