poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Materiomania.

 Witajcie!

W końcu jestem zadowolona z wyglądu mojego bloga ;-) Historia moich włosów również jest już dokładnie opisana (tutaj). Strasznie dużo czasu spędziłam na robieniu nagłówka, banerów (tutaj)... ogółem grafiki. Teraz jedynie pozostaje mi się modlić, żeby w końcu ktoś zaczął obserwować mojego bloga i pojawił się pierwszy komentarz... ;-) Trochę to dziwne uczucie pisać posty, których nikt nie czyta, ale tak to już jest na początku. W każdym razie, będę się bardzo cieszyć jak mój blog się rozkręci :-) Dzisiaj odebrałam z poczty próbki podkładów i korektora z Annabelle Minerals! :-) Niedługo postaram się napisać recenzje :-)

Wczoraj mogliśmy oglądać zespół Materia w Must Be The Music !!! Zagrali moją ulubioną piosenkę - Shayba *___* Oni są genialni...

Oglądaliście MBTM? Macie swoich faworytów? :-)



Kocham ich ! \m/

Poniżej zdjęcie psa którym się od czasu do czasu opiekuję ;-) Jest przeuroczy, ale strasznie denerwuje i czasami doprowadza mnie do szału :-D W każdym bądź razie, mogę sobie dorobić i to całkiem przyzwoite pieniądze ;-)


 Następny post już niedługo! :-)

1 komentarz:

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter