środa, 24 kwietnia 2013

Mydło w płynie marki Alterra, Mandarine & Jojoba.

Wczoraj na facebooku firmy Rossmann, udało mi się wygrać kupon na mydło w płynie Alterra! :-) Co tydzień jest nowy produkt do testowania, gdzie do rozdania jest 5000 produktów. 

Poszczęściło mi się, bo trafiłam za pierwszym razem w poprawny balonik. Do wybory było mydło o zapachu Lavendel & Malve albo Mandarine & Jojoba o pojemności 300 ml. Ja wybrałam ten drugi. Cena w sklepie to 1,20 euro.


Mydło ma bardzo fajny skład (jak zresztą prawie wszystkie produkty Alterry)

Aqua, Lauryl Glucoside (substancja myjąca), Glycerin (substancja nawilżająca), Sodium Lauryl Sulfoacetate (środek pieniący pochodzenia roślinnego), Disodium Cocoyl Glutamate (substancja aktywnie myjąca), Citric Acid (naturalny ekstrakt owoców cytrusowych, działa na skórę lekko złuszczająco), Sodium Chloride (substancja polerująca oraz redukująca nieprzyjemny zapach), Sodium Sulfate, Parfum**, Polyglyceryl-10 Laurate (zmiękcza skórę), Sodium Cocyl Glutamate (substancja myjaca), Potassium Sorbate (środek konserwujący)***, Simmondsia Chinensis Seed Oil (Odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę)*, Limonene (komponent zapachowy)**, Linalool (komponent zapachowy)**, Geraniol (komponent zapachowy)**, Citral (komponent zapachowy)**

* surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie
** z naturalnych olejków eterycznych
*** konserwowane Potassium Sorbate


Jeśli chodzi o konsystencje, to ja nazwałabym ją przeźroczystym żelem. Średnio się pieni, ale za to pięknie pachnie. Zapach dość długo utrzymuje się na dłoniach :-) Nie wysusza.



Używał / używa ktoś te mydło? :-) Co o nim sądzicie? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter